Szkolenie zapewni uczestnikom wiedzę oraz umiejętności w zakresie procesu audytu dostawcy: jego planowania, prowadzenia, sporządzenia wartościowego dla organizacji raportu z audytu oraz działań poaudytowych. Zapoznana z metodą określenia ryzyka współpracy z danym dostawcą oraz zapewni umiejętność tworzenia efektywnych list kontrolnych. Pozwoli na dokonanie oceny potencjalnego lub czynnego dostawcy wg kryteriów organizacji klienta by współpraca z dostawcą zapewniła spełnienie wymagań jakościowych odbiorcy.
Program szkolenia:
Certyfikat:
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu wydany przez międzynarodową jednostkę certyfikującą INTERTEK.
Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się wyborem i oceną dostawców, osób odpowiedzialnych za zakupy oraz współpracę z dostawcami, ekspertów w zakresie nadzoru i controllingu, osób odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wszystkich osób zainteresowanych aktualną wiedzą w zakresie audytowania dostawców.
Cena:
610,00 PLN + VAT - za uczestnictwo w szkoleniu otwartym jednej osoby.
Cena obejmuje koszty uczestnictwa w zajęciach merytorycznych, materiałów szkoleniowych, certyfikatu, lunchu oraz przerw kawowych podczas trwania zajęć
Rabaty:
10% - dla klientów Intertek
10% - przy zgłoszeniu 2-3 osób
20% - przy zgłoszeniu powyżej 4 osób
15% - przy zgłoszeniu na kolejne szkolenie w ciągu ostatnich 12 miesięcy
Powyższe rabaty nie sumują się.
Data rozpoczęcia szkolenia | 20-12-2023 9:00 am |
Ilość miejsc | 14 |
Cena indywidualna | 610,00 PLN |
Miejsce realizacji | Warszawa |