Miejsce pracy: Biuro Intertek Poland Sp. z o.o., ul. Cyprysowa 23B, 02-265 Warszawa
Intertek jest globalnym dostawcą jakościowych usług technicznych dla przemysłu. Firma świadczy usługi inspekcyjne, certyfikacyjne, audytorskie, szkoleniowe oraz badania laboratoryjne. Intertek zatrudnia ponad 46 000 pracowników, posiada sieć ponad 1000 biur i laboratoriów na całym świecie i wspiera firmy na globalnym rynku od ponad 130 lat.
Oczekiwania:
- Zarządzanie centralą telefoniczną (połączenia przychodzące / wychodzące)
- Obsługa klienta: obsługa gości,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji służbowych
- Papierowa i elektroniczna archiwizacja dokumentów
- Obsługa rozmów telefonicznych – informowanie klientów i udzielanie im odpowiedzi na pytania w sprawie wykonywanych testów i certyfikacji
- Wystawianie faktur proforma
- Raportowanie aktywności do wewnętrznego CRM, aktualizowanie rejestru klientów
- Wsparcie w codziennych aktywnościach (tłumaczenia, wsparcie przy wydawaniu certyfikatów, pomoc wszystkim BL)
- Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i higieniczne
- Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- Zapewnienie sprawności urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji
- Współpraca z dostawcami usług
Wymagania:
- Ukończone studia wyższe (preferowane Księgowość lub Ekonomia)
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność, komunikatywność, sumienność
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Email i PDF),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pełny wymiar czasu pracy.
- Pakiet opieki medycznej Medicover i Kartę Multisport
- Pakiet socjalny
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji