Miejsce pracy: Warszawa
Intertek jest liderem w branży, zatrudniającym ponad 43 000 pracowników w 1000 lokalizacji w ponad 100 krajach. Zapewniamy ekspertyzę w zakresie kompleksowego zapewnienia jakości 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dzięki naszym procesom zwycięstwa w branży i kulturze zorientowanej na klienta. Także posiadamy rozległe globalne akredytacje, uznania i umowy, a nasza wiedza i doświadczenie w pokonywaniu przeszkód regulacyjnych, rynkowych i łańcucha dostaw są bezkonkurencyjne.
PRACA NA ZASTĘPSTWO OD ZARAZ !
Zakres obowiązków:
- Bieżące wsparcie administracyjno-procesowe działu przy realizacji bieżących projektów;
- Kwalifikowanie nowych auditorów zgodnie z bieżącymi potrzebami realizacji obsługi klienta
- Planowanie, tworzenie harmonogramów i koordynacja audytów drugiej strony;
- Obsługa po- auditowa – weryfikacja i wysyłka raportów;
- Raportowanie danych finansowych;
- Prowadzenie ewidencji usług auditowych- monthly i weekly reports, sporządzanie zestawień;
- Obsługa systemów i platform klienckich, nadzór nad ich tworzeniem i bieżącym funkcjonowaniem;
- Współpraca z klientami i audytorami oraz innymi biurami Intertek na świecie;
- Budowa bazy danych lokali / bazy hotelowej / cateringowej w zależności od potrzeb szkoleniowych klientów;
- Współdziałanie z pracownikami innych działów w celu organizacji szkoleń wynikających z zapotrzebowania klientów tych działów;
- Przygotowywanie materiałów reklamowych dotyczących szkoleń oraz prowadzenie grafiku szkoleń na stronie Intertek Poland;
- Organizacja rożnych form szkoleń i konferencji (otwarte, zamknięte, specjalistyczne, webinar itp.);
- Wdrożenie narzędzi szkoleniowych (np. webinar, e-lerning itp.);
- Budowanie bazy trenerów z różnymi specjalizacjami;
- Wsparcie Menedżera BA;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne lub związane z jakością, towaroznawstwem itp.);
- Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z koordynacją audytów, chęć zgłębienia tematu i rozwój własny w tym kierunku;
- Swoboda w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi i innymi narzędziami IT oraz systemami komputerowymi MS Office;
- Samodzielność i odpowiedzialność za rezultaty swojej pracy;
- Systematyczność i dokładność w wykonywaniu zadań oraz dobre zarzadzanie czasem i priorytetyzacją celów;
- WARUNEK KONIECZNY: dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację mailową i ustną oraz czytanie i tłumaczenie dokumentacji.
Intertek oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Współpracę ze specjalistami w środowisku międzynarodowym;
- Możliwość poszerzania wiedzy i szkolenia się w zakresie jakości, bezpieczeństwa dóbr konsumpcyjnych oraz certyfikacji procesów i produktów;
- Opieka medyczna i karta Multisport.
Informujemy, że przesyłając do nas swoje CV, kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych przez Intertek Poland Sp. z o. o. w celach związanych z rekrutacją. W każdej chwili kandydat może wystąpić z wnioskiem o wgląd do swoich danych, poprawienie ich lub usunięcie z bazy. Przed wysłaniem CV prosimy o zapoznanie się z informacją poniżej oraz dodanie klauzuli do swojej aplikacji:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji