Miejsce pracy: Cała Polska

Rynek: Farmy Wiatrowe

Intertek jest liderem w branży, zatrudniającym ponad 43 000 pracowników w 1000 lokalizacji w ponad 100 krajach. Zapewniamy ekspertyzę w zakresie kompleksowego zapewnienia jakości 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dzięki naszym procesom zwycięstwa w branży i kulturze zorientowanej na klienta. Także posiadamy rozległe globalne akredytacje, uznania i umowy, a nasza wiedza i doświadczenie w pokonywaniu przeszkód regulacyjnych, rynkowych i łańcucha dostaw są bezkonkurencyjne.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie spotkań i korespondencji w środowisku międzynarodowym
  • wykształcenie wyższe techniczne magisterskie
  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • doświadczenie w koordynacji pracy zespołu na budowie
  • umiejętność planowania pracy i analizowania harmonogramów
  • umiejętność analizy dokumentacji technicznej (budowlanej / wykonawczej)
  • umiejętność szacowania kosztów i kosztorysowania
  • doświadczenie na stanowisku PM co najmniej 2-3 lata
  • biegła znajomość środowiska Windows
  • mile widziane doświadczenie w pracy w branży wiatrowej
  • mile widziany legitymowanie się certyfikatem GWO Basic

Zakres prac:

  • koordynowanie i kierowanie pracami Zespołu Inżyniera Kontraktu / Zespołu Inspektorów
  • praca zgodnie z polskimi przepisami dla stanowiska Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • stała obsługa i monitorowanie stanu realizacji robót/ kontraktu
  • badanie i monitorowanie jakości robót
  • raportowanie dzienne, tygodniowe i miesięczne w zależności od wymagań kontraktu
  • weryfikacja dokumentacji technicznej, budowlanej i wykonawczej / analiza i uwagi wprowadzanie i udostępnianie stronom projektu
  • zgłaszanie zastrzeżeń i uwag do projektantów - autorów projektu budowlanego i wykonawczych, opracowań technicznych, studiów itp.
  • weryfikacja i zatwierdzanie dokumentacji podwykonawców i materiałów, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i stosowanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów, potwierdzanie dopuszczenia  materiałów do sprzedaży i stosowania w branży budowlanej
  • stała kontrola robót wykonywanych na budowie (jakość, zakres, status, postęp itp.)
  • sprawdzanie i wprowadzanie uwag do raportów wykonawców i podwykonawców, potwierdzanie  bazie postępu robót
  • sprawdzanie zgodności realizacji inwestycji z postanowieniami wszystkich umów (w szczególności z wykonawcami odpowiedzialnymi za realizację inwestycji), w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, informowanie inwestora o odstępstwach od harmonogramu, przygotowywanie, analizowanie i przekazywanie planów naprawczych
  • sprawdzanie, potwierdzanie merytoryczne i finansowe zakresu prac wykonywanych przez wykonawcę, zgodnie z postanowieniami umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcami
  • kwalifikowanie wszelkich robót dodatkowych w uzgodnieniu z inwestorem, sporządzanie korekt i protokołów robót dodatkowych/zleceń zmian itp.
  • udział w naradach koordynacyjnych i roboczych oraz ich inicjowanie na budowie w terminach wyznaczonych przez inwestora
  • weryfikacja dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie przez inwestora

Zatrudnienie:

w pełnym lub niepełnym wymiarze, kontrakt B2B.

 

Informujemy, że przesyłając do nas swoje CV, kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych przez Intertek Poland Sp. z o. o. w celach związanych z rekrutacją. W każdej chwili kandydat może wystąpić z wnioskiem o wgląd do swoich danych, poprawienie ich lub usunięcie z bazy. Przed wysłaniem CV prosimy o zapoznanie się z informacją poniżej oraz dodanie klauzuli do swojej aplikacji:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji

 

Prześlij swoje CV