Aby organizacja osiągnęła cele projektu rozsądnym terminie, istotne jest wdrożenie dostawców w system w sposób odpowiedni i skuteczny. W razie konieczności uzyskania wsparcia, zespół ds. zarządzania projektem Intertek Inlight udzieli wsparcia Państwa organizacji w zakresie przesłania wszystkich danych dostawców do systemu Inlight.
  

Zespół Intertek Inlight będzie z Państwem współpracował w zakresie utworzenia dostosowanych wiadomości informujących dostawców o oczekiwaniach w ramach wstępnego zaproszenia do rejestracji w systemie. Wiadomości te pomagają tworzyć kulturę zrozumienia i zgodności, krok po kroku przekazując instrukcje. Dzięki temu proces będzie bardzo jasny i prosty. W przypadku inicjatyw opłacanych przez dostawców, mogą oni płacić bezpośrednio w systemie Inlight za pomocą PayPal, karty kredytowej lub przelewem bankowym.
  

Członkowie lokalnego zespołu Intertek Inglight udzielą wsparcia Państwa dostawcom przez telefon oraz e-mail. Korzystają oni z pomocy naszego globalnego zespołu ekspertów ds. łańcucha dostaw zlokalizowanych w ponad 60 krajach. Oprócz tego, dostępni są analitycy i eksperci techniczni Intertek Inlight, którzy dostosują edukacyjny program wdrożenia do Państwa inicjatywy Inlight, która może obejmować podstawowe szkolenia typu webinar, pakiety komunikatów i przewodniki dla dostawców, a także bardziej szczegółowe szkolenia osobiste i nie tylko. Nasi profesjonaliści zapewniają wiodący na rynku stopień wiarygodności.